flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

2017 рік

  Аналіз

Роботи судової палати у цивільних справах апеляційного суду Харківської області по    розгляду звернень (заяв, скарг, пропозицій)  та запитів на отримання публічної інформації громадян  за   2017 рік.

 

Робота  по розгляду та вирішенню звернень (заяв, скарг, пропозицій) та запитів громадян у судовій палаті у цивільних справах апеляційного суду Харківської області проводиться відповідно до вимог, встановлених Законами України «Про звернення громадян» і «Про доступ до публічної інформації»

Відповідальною особою, за стан роботи по розгляду звернень (заяв, скарг, пропозицій) та запитів громадян на отримання публічної інформації, що надходять до судової палати у цивільних справах з питань цивільного судочинства є старший  консультант відділу забезпечення розгляду звернень громадян   Парамонова С.М.

У 2017 році, станом на 29.12.2017 року від громадян, підприємств, установ та організацій до судової палати у цивільних справах апеляційного суду Харківської області надійшло 150 звернень (заяв, скарг та пропозицій), у порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян» та  282 запита на отримання публічної інформації, у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Із 150 звернень (заяв, скарг та пропозицій) громадян:

    При розгляді всіх інших звернень (заяв, скарг та пропозицій) проводилась перевірка викладених в них фактах, та відповідно до цього, громадянам надавались відповіді та роз’яснення.

Статистичні показники звернень (заяв, скарг та пропозицій) до судової палати з цивільних справ апеляційного суду по категоріям наступні:

 

Код

Категорія

Кількість у 2016 р.

Кількість у 2017 р.

301

На невидачу копій судових рішень

47

19

    302

На дії суддів /у тому числі етика поведінки/

 86

39

    303

На тривалий розгляд справ та тяганину при розгляді справи

9

 13

    304

Про незгоду з судовим рішенням

17

 8

    305

На невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції

3

 2

    306

На несвоєчасне звернення до виконання судових рішень

 -

 1

    307

На організацію роботи суду

43

22  

    308

Інші питання

63

 46

        З загальної кількості звернень (заяв, скарг та пропозицій) визнано обґрунтованими –  6 звернень (заяв, скарг та пропозицій).

 

 

 

У   2017 році до судової палати у цивільних справах надійшли звернення (заяви, скарги та пропозиції) громадян на наступні районні суди м. Харкова, Харківської області та апеляційного суду Харківської області:

 

 

Назва суду

Кількість у 2016 р.

Кількість у 2017 р.

Балаклійський р/с Харківської області

-

 -  

Барвенківський р/с Харківської області

-

  -

Близнюківський р/с Харківської області

-

  -

Богодухівський р/с Харківської області

1

  -

Борівський р/с Харківської області

-

  -

Валківський р/с Харківської області

-

  -

Великобурлуцький р/с Харківської області

-

  -

Вовчанський р/с Харківської області

1

1  

Дворічанський р/с Харківської області

-

  -

Дергачівський р/с Харківської області

2

5

Дзержинський р/с м. Харкова

2

6

Жовтневий р/с м. Харкова

6

 3

Зачепилівський р/с Харківської області

-

  -

Зміївський р/с Харківської області

 -

  -

Золочівський р/с Харківської області

 1

  -

Ізюмський р/с Харківської області

 3

  -

Кегичівський р/с Харківської області

-

  -

Київський р/с м. Харкова

-

 2

Коломацький р/с Харківської області

-

  -

Комінтернівський р/с м. Харкова

4

  -

Красноградський р/с Харківської області

-

 1  

Краснокутський р/с Харківської області

2

  -

Куп`янський р/с Харківської області

-

 1

Ленінський р/с м. Харкова

4

  -

Лозівський р/с Харківської області

2

  -

Люботинський р/с Харківської області

1

 1

Московський р/с м. Харкова

4

 2

Нововодолазький р/с Харківської області

-

  -

Орджонікідзевський р/с м. Харкова

4

  1

Первомайський р/с Харківської області

-

  -

Печенізький р/с Харківської області

-

  -

Сахновщинський р/с Харківської області

-

  -

Фрунзенський р/с м. Харкова

6

 5

Харківський р/с Харківської області

9

 1

Червонозаводський р/с м. Харкова

4

  3

Чугуївський р/с Харківської області

-

 -

Шевченківський р/с Харківської області

1

 -

Апеляційний суд Харківської області

175

 107

 

 

 

Обсяг роботи суддів судової палати  у цивільних справах з розгляду звернень (заяв, скарг та пропозицій) станом на 29. 12.2017 р.

 

 

 

 

Виконавці

 

Кількість розглянутих звернень 2016 р.

Кількість розглянутих звернень 2017р.

Бровченко І.О.

-

 2

Бездітко В.М.

9

2  

Бобровський В.В.

5

 -

Бурлака І.В.

1

 1

Гуцал Л.В.

8

  3

Довгаль Г.П.

4

2  

Зазулінська Т.П.

4

 -

Івах А.П.

4

 -  

Карімова Л.В.

1

 8

Кіпенко І.С.

-

1  

Кісь П.В.

11

2

Коваленко І.П.

7

 3

Кокоша В.В.

1

 1

Коровін С.Г.

3

  -

Кірсанова Л.І.

1

 -

Костенко Т.М.

1

 -

Котелевець А.В.

6

5  

Кругова С.С.

5

7

Кружиліна О.А.

3

 4

Малінська С.М.

2

 -

Міненкова Н.О.

11

 -  

Овсяннікова А.І.

4

5

Піддубний Р.М.

-

3

Пилипчук Н.П.

-

  3

Пономаренко Ю.А.

5

3  

Пшенічна Л.В.

2

 -

Сащенко І.С.

28

 6

Трішкова І.Ю.

7

 -

Черкасов В.В.

2

 -

Шаповал Н.М.

3

 -  

Швецова Л.А.

13

 

 -

Шевченко Н.Ф.

3

 -

Яцина В.Б.

2

          1      

Хорошевський О.М.

-

3

            Працівниками апарату суду розглянуто  85 звернень( заяв,скарг, та пропозицій) з них:

         -  заступником керівника апарату Шарабаріной В.М. – 3;

 

- начальником відділу забезпечення діяльності судової палати з розгляду цивільних справ Осадчою О.С. -12;

-  заступником начальника відділу забезпечення діяльності судової палати з розгляду цивільних справ Шеїною Л.М. – 2;

-  начальником відділу забезпечення розгляду звернень громадян Ригіним О.В. – 62;

- начальником відділу кадрового забезпечення та державної служби Синітович С.В. – 1;

- начальником фінансово-економічного відділу Хіміч М.О. -1;

-консультантом відділу забезпечення діяльності судової палати з розгляду цивільних справ Михайловим Д.В. – 2;

- помічником судді Бенденжук Л.О. -1;

- помічником судді Пашнєвою Ю.Є.-1.

 

 

Обсяг роботи з запитами на отримання публічної інформації

станом на 29. 12.2017р.

 

Суддями судової палати з розгляду цивільних справ апеляційного суду Харківської області розглянуто -  34 запита на отримання публічної інформації:

 

 

Судді

2016 р.

2017 р.

Бездітко В.М.

2

1  

Бобровський В.В.

7

 -

Бровченко І.О.

2

1

Бурлака І.В.

2

 2

Гальянова І.Г.

1

 -

Гуцал Л.В.

-

-  

Довгаль Г.П.

3

 -

Зазулінська Т.П.

2

 -

Івах А.П.

1

 -

Кіпенко І.С.

-

  4

Кірсанова Л.І.

3

  -

Кокоша В.В.

1

 2  

Коровін С.Г.

1

-

Карімова Л.В.

2

1  

Костенко Т.М.

-

 -

Коваленко І.П.

1

 2

Котелевець А.В.

4

1  

Кружиліна О.А.

-

  -

Кругова С.С.

3

2   

Кісь П.В.

2

-  

Міненкова Н.О.

4

-

Малінська С.М.

2

-  

Овсяннікова А.І.

2

2

Пилипчук Н.П.

6

3  

Піддубний Р.М.

1

1

Пономаренко Ю.А.

1

-

Пшенічна Л.В.

2

 -

Сащенко І.С.

3

-  

Трішкова І.Ю.

1

-  

Хорошевський О.М.

-

6   

Шаповал Н.М.

-

-  

Швецова Л.А.

-

4  

Шевченко Н.Ф.

5

 -

Яцина В.Б.

2

2

            Працівниками апарату суду розглянуто  248 запитів на отримання публічної інформації, з них:

 

          - керівником апарату суду Савченко О.А. – 3;

          - заступником керівника апарату суду  Шарабаріною В.М. – 12;

-  начальником відділу забезпечення розгляду звернень громадян Ригіним О.В. – 104;

- начальником фінансово-економічного відділу Хіміч М.О. -6;

-  начальником відділу кадрового забезпечення та державної служби Синітович С.В. – 37;

-   заступником начальника відділу кадрового забезпечення та державної служби Прус Т.С. – 3;

- начальником відділу судової статистики та узагальнення судової практики Киричок А.В. – 2;

- начальником відділу документального забезпечення та контролю Бірюковою О.В. -  6;

  

Згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

             

         Ригіним О.В – розглянуто 10 звернень  понад 30 днів.

 

           В стадії розгляду  3  звернення  (заяв, скарг та пропозицій) громадян .

 

 

Голова апеляційного суду

Харківської області                        /підпис/                              А.І. Колтунова

 

 

 

Старший консультант                    /підпис/                                    С.М. Парамонова